Kulcsszó kutatás
A kulcsszókutatás az egyik legfontosabb elem a weboldalak SEO (keresőoptimalizálás) stratégiájának kidolgozásában.
A kulcsszavak olyan kifejezések, amelyeket a felhasználók használnak a keresőmotorokban való keresés során. A kulcsszókutatás a felhasználók által használt kulcsszavak, kifejezések, illetve azok keresési volument jelentősen befolyásolják a weboldalak helyezését a keresőtalálati oldalakon.
A kulcsszókutatás célja, hogy azonosítsuk a releváns kulcsszavakat, amelyek a potenciális látogatók számára a legérdekesebbek lehetnek, és ezáltal javítsuk a weboldalunk tartalmának minőségét, relevanciáját és elérhetőségét. A kulcsszókutatás során olyan eszközöket használhatunk, mint például a Google Keyword Planner, amely lehetővé teszi, hogy feltérképezzük a kulcsszavak keresési volument és versenyképességét.
A kulcsszókutatás segítségével azonosíthatjuk a leginkább keresett kulcsszavakat a saját iparágunkban vagy témakörünkben, és így azokra az oldalakra optimalizálhatjuk a weboldalunk tartalmát. Az optimális kulcsszavak kiválasztása mellett a kulcsszókutatás során megismerhetjük azokat a kifejezéseket, amelyekkel a látogatók kapcsolatba akarnak lépni, azonosíthatunk új, kiaknázatlan kulcsszókat, valamint megérthetjük a konkurenciánk által használt kulcsszavakat is.
Összességében a kulcsszókutatás fontos eszköz az online jelenlétünk optimalizálásában. Segít a potenciális látogatóink igényeinek és keresési szokásainak megértésében, és lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabb tartalmat készítsünk és növeljük a weboldalunk látogatottságát és konverziós arányát.
A kulcsszó kutatás még hasznos lehet a domain nevünk kiválasztásánál is, hiszen ha találunk egy olyan tevékenységet, amelyet a felhasznlók sürűn írnak be a keresőbe, akkor az jobb lehet, mintha a vállalkozásunk nevét regisztráljuk.
Legyen-e több domain nevem?
Végül is lehet, ha találunk egy olyan keresőszót amire sokan keresnek, és még nincs regisztrálva, akkor miért ne? Viszont, ha mindenáron egy bizonyos keresőszót szeretnénk domain névként regisztrálni, és a .hu foglalt, a .com fogalt, viszont a .eu még szabad, csak akkor foglaljuk le, ha két foglalton nincs tartalom. Amennyiben ott már működő oldalak vannak, akkor gondolkozzunk valami másban. Hirtelen arra is gondolhatunk, hogy szerzünk a versenytársaknak egy-két rossz napot, de ez hosszútávon visszaüthet. Például egy leendő partnernek elmondjuk a weboldalunk elérhetőségét, és az illető rosszul jegyzi meg, és bizony előfordulhat, hogy a versenytársunknál rendeli meg a terméket vagy a szolgáltatást, amire pedig mi beszéltük rá!
A fenti szövegben említettem a Google Keyword Planner-ét, de vannak más eszközök is a kulcsszókutatásra. A legyegyszerűbb, ha bekapcsoljuk a Google keresőben a tippeket, ekkor látni fogjuk, hogy a felhasználók miket írtak be még, ami hasonló volt, mint az adott kulcsszó.
Van egy kiegészítő Chrome és Firefox böngészőkhöz, ez a Keywords Everywhere ami még nagy segítség lehet, de ha esetleg egy komplettebb alkalmazásra vágyunk, akkor probáluk ki az Ubersuggest -et
Azok amiben döntened kell:
Milyen domained lesz?
A domain az ami www -kezdődik, ennek lehet különböző kiterjesztése, de az általános a .hu
Videóanyag?
Ez egy jó döntés lehet, gondold át a tartalmát, és tudnod kell, hogy ki készíti el, és hol tárolod.
Frissítések, mentések
Tartalom
Hogyan kell kommunikálni a honlap olvasóival? Tegeződve, vagy magázódva?
Mobilon is kiváló
A modern honlapok már szinte mindegyik reszponzív kialakítású, és jól láthatóak mobilon is.
Célcsoport
Hírlevél
Közösségi vagy egyedi
Amennyiben egyedi tervezést kérsz, akkor az rád lesz szabva, de lehet egy WordPress honlapod is.
Tartalmi frissítés
Testimonials
Get In Touch or Create an Account
Ready to Get Started?
Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.